- Chce zareklamować towar
- W przypadku konieczności reklamacji zakupionego towaru zalecamy bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem danej marki. To jest:
- Najszybszy - brak logistyki między nami a obsługą
- Najbardziej komfortowe - szereg serwisów, oferuje bezpłatny odbiór reklamowanych produktów
- Elastyczność - istnieje możliwość uzgodnienia naprawy poza gwarancją z serwisem
W przypadku, gdy procedura za pośrednictwem usługi Ci nie odpowiada, możesz oczywiście również złożyć reklamację u nas
Aby to zrobić zarejestruj swoje zgłoszenie za pośrednictwem Linku: Zgłoszenie naprawy RMA
W obu przypadkach konieczne jest jednak::
- Towar dobrze zapakuj, aby nie został uszkodzony podczas transportu
- Towar musi być zawsze wysłany w stanie umożliwiającym weryfikację reklamowanej wady. Na przykład. reklamowane urządzenie należy przesłać wraz z zasilaczem, urządzenie nie może być blokowane ani w żaden sposób blokowane hasłem, kodem lub innymi zabezpieczeniami itp.
Klient jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego towaru w komplecie, w tym wszystkich jego części i akcesoriów, w innym przypadku przyjęcie towaru do reklamacji nie jest możliwe. W przypadku wysyłki towaru przesyłką transportową Klient zobowiązany jest do należytego zapakowania towaru do transportu oraz zabezpieczenia go przed ewentualnymi uszkodzeniami.
- Chcę zwrócić towar
- Jeśli zakupiony towar Ci nie odpowiada, masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Należy jednak przestrzegać następujących punktów:
- Czas dostawy nie przekroczył 14 dni
- Nie jest to oprogramowanie z zapieczętowanym opakowaniem ani treści cyfrowe bez materialnego nośnika.
- Kupujący nie jest przedsiębiorcą.
Zwracany towar musi być całkowicie wolny od wad i śladów użytkowania. Jeśli np. zwracasz telefon z porysowanym wyświetlaczem, mamy prawo pomniejszyć zwracaną kwotę o wartość odpowiednią do rodzaju uszkodzenia lub zużycia. To samo dotyczy sytuacji, gdy nie zostaną zwrócone kompletne akcesoria.
W takich przypadkach skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta:
info@apollo-multimedia.pl
- Przyjechał uszkodzony towar
- Jeśli otrzymasz uszkodzony towar, potrzebujesz:
- Jeśli stwierdzisz uszkodzenie w ciągu 48 godzin, natychmiast skontaktuj się z firmą transportową
- Zalecamy wykonanie dokumentacji fotograficznej
- Skontaktuj się z nami przez e-mail: info@apollo-multimedia.pl